Sunday, December 27, 2015

Rabun jauh dan rabun silau


Lama dah umie tak apaki spek mata dan baru 1 bulan umie tak makan carotomax penglihatand ah kabur dah ni..

Dalam jarak 5 meter dari depan tv, umie dah tak nampak dah apa sarikata kat tv tu..tv dah cukup besar dah tu pun tak jelas gak tulisannya..



Sejak umie amalkan makan carotomax ni memang jarang pakai spek mata ni melainkan kalau nak driving awal pagi sb umie lebih kepada silau..kalau silau jer mesti akan jadi tak nampak.

Ramai orang kata, kalau nak bagi mata cantik, tak rabun.. makan makanan yang berwarna oren kemerahan mcm carrot kan.. dan kalau u all nak tahu.. carotomax ni pun warna mcm tu oren merah gitu.

Setiap kandungan carotomax ni bersamaan dengan 714 biji buah aprikot, 89 biji buah rasberi, 285 biji limau gedang/grapefruit, 102 hidangan pisang dan 1 potong ikan salmon..
 

Tak puas hati, umie g ambik spek mata.. jelas giler.. memang sah nak kena pakai balik spek kalau gini..kalau tak nak pakai spek mata, kena amalkan balik carotomax ni..

Naper tak guna contact lens? oooo..no.. mata umie very sensitif.. kejap jer guna.. lepas tu nanti mata jadi merah...

Hubungi Umie 013.421.5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Banting, Dengkil, KLIA, Sepang dan
Nilai