Wednesday, January 6, 2016

PENAWAR ECZEMA

Masa umie tengah cari info pasal eczema ni.. Ya Allah, sedih sungguh kalau baby kena eczema ni. Kalau kita dewasa ni pun dah stress kalau kena.. kalau kena kat anak kita sendiri macam mana?

Saper tak sayang anak kan...macam-macam dah ubat try.. dr ubat tradisional hingga ke ubat doktor dan jumpa pakar.

Macam-macam krim dah kita guna tp kesannya hilang kejap jer.. then datang balik sampaikan dah xda kesudahannya.

HERBAL BLEND

Pernah guna herbal blend?

Tentu tak pernah lagi kan.. Herbal Belnd ni krim Shaklee.. jgn ingat shaklee jual vitamin jer tp krim macam ni pun ada tau.. harga ni la harga paling murah dalam shaklee dan mampu milik dan kesannya memang terbaiklah...


kandungan herbal blend ni memang semulajadi dan tiada bahan kimia.. so baby yang baru lahir pun boleh guna terutama sekali yang kena ruam susu kat muka pun boleh sapu nipis jer...

boleh whatsapp saya laju-laju sebab herbal blend ni memang cepat habis dan pernah kehabisan stok ada org borong...


Hubungi Umie 013.421.5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Banting, Dengkil, Nilai
Image and video hosting by TinyPic

2 comments: